one page website seo | one page seo kaise karn

 جب بھی ہم بلاگ بناتے ہیں تو ہمارا مقصد گوگل یا دوسرے سرچ انجن کے ٹاپ پیج پر رینک کرنا ہوتا ہے جس کے لیے سب سے اہم چیز On Page SEO ہے۔ ہمیں اپنے آرٹیکل کا On Page SEO اچھے طریقے سے کرنا ہے، تب ہی ہمارا بلاگ کچھ عرصے بعد گوگل کے پہلے پیج پر رینک کرنے کے قابل ہوتا ہے۔


On Page SEO: 99% ہمارے ہاتھ میں ہے، اس لیے ہم اپنے بلاگ کے On Page SEO کو جتنا بہتر طریقے سے کریں گے، بلاگ کی درجہ بندی کے ہمارے امکانات اتنے ہی زیادہ ہوں گے۔


One page seo kasie karn


اس آرٹیکل کے ذریعے، ہم آپ کو بتائیں گے کہ On Page SEO اور On Page SEO Kaise Kare کیا ہے۔ مجھے پوری امید ہے کہ اس مضمون کو پڑھنے کے بعد آپ کو کسی اور مضمون کی طرف جانے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔


تو آئیے اپنا زیادہ وقت لیے بغیر اس مضمون کو شروع کریں اور سب سے پہلے یہ جانیں کہ On Page SEO کیا ہے۔


فہرست کا خانہ


آن پیج SEO کیا ہے۔


ہندی میں صفحہ SEO Kaise Kare پر


#1 - مضامین لکھنے سے پہلے مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کریں۔


#2 - معیاری مواد لکھیں۔


#3 - منفرد مضمون لکھیں۔


#4 - آرٹیکل کی لمبائی پر توجہ دیں۔


#5 - عنوان کو بہتر بنائیں


#6 - ہیڈنگ ٹیگز استعمال کریں۔


#7 - میٹا تفصیل کا استعمال کریں۔


#8 - SEO دوستانہ URLs بنائیں


#9 - تصویری SEO کریں۔


#10 - اندرونی لنک


#11 - بیرونی لنک


#12 - اسکیما ڈیٹا استعمال کریں۔


#13 - ویب سائٹ کو موبائل فرینڈلی بنائیں


#14 - ویب سائٹ کو تیزی سے لوڈ کرنا


#15 - ویب پیج انڈیکسنگ کا مسئلہ درست کریں۔


#16 - ٹوٹے ہوئے لنک کو درست کریں۔


#17 - شیئر بٹن استعمال کریں۔


#18 - نئی بلاگ پوسٹس باقاعدگی سے شائع کریں۔


#19 - پرانی پوسٹ کو اپ ڈیٹ کریں۔


#20 - ویب سائٹ کے ڈیزائن کو سادہ رکھیں


آخری لفظ: صفحہ SEO Kaise Kare پر


آن پیج SEO کیا ہے۔


اپنے بلاگ کو سرچ انجن کے پہلے صفحے پر درجہ دلانے کے لیے ہم اپنے بلاگ یا ویب سائٹ پر جو بھی کام کرتے ہیں، اسے On Page SEO کہا جاتا ہے۔ مواد، میٹا ٹیگز، کلیدی الفاظ وغیرہ جیسے عوامل On Page SEO کے تحت آتے ہیں۔


کسی بھی بلاگ کو سرچ انجن میں درجہ بندی کرنے کے لیے On Page SEO سب سے اہم عنصر ہے، اس لیے SEO ماہرین بھی On Page SEO پر زیادہ توجہ دینے کا مشورہ دیتے ہیں۔ On Page SEO کو On Site SEO بھی کہا جاتا ہے۔


ہندی میں صفحہ SEO Kaise Kare پر




آئیے اب جانیں On Page SEO Kaise Kare۔ آن پیج SEO کے بغیر، آپ سرچ انجن میں معیاری مواد بھی حاصل نہیں کر سکتے، یہ ہر بلاگ اور ویب سائٹ پر آرگینک ٹریفک لانے کا سب سے کامیاب طریقہ ہے۔ ہم نے آپ کو اگلے مرحلے کے مطابق On Page SEO کی مکمل چیک لسٹ بتا دی ہے۔


ویسے گوگل کے الگورتھم میں تبدیلیاں آتی رہتی ہیں جس کی وجہ سے SEO کی تکنیک میں بھی تبدیلیاں آتی رہتی ہیں۔ اسی لیے اس مضمون میں ہم ان عوامل کے بارے میں بات کریں گے جو گوگل کے سرچ انجن میں مستقل رہتے ہیں۔مطلب: On Page SEO کے وہ عوامل اور چالیں جو پہلے سے چل رہی ہیں اور آج بھی کام کرتی ہیں۔


#1 - مضامین لکھنے سے پہلے مطلوبہ 

الفاظ کی تحقیق کریں۔


دوستو، مضمون لکھنے سے پہلے، ہمیشہ کی ورڈ ریسرچ کو اچھی طرح سے کرنا بہت ضروری ہے۔ کیونکہ بلاگ صرف صحیح مطلوبہ الفاظ کے ساتھ تیزی سے رینک کرتا ہے۔آپ جس بھی موضوع پر مضمون لکھ رہے ہیں، اس کے لیے سب سے پہلے ایسا کلیدی لفظ تلاش کرنا ضروری ہے، جسے زیادہ تلاش کیا جائے اور اس پر مقابلہ بھی کم ہو۔


شارٹ ٹیل اور لانگ ٹیل بھی کلیدی الفاظ ہیں، اور دونوں قسم کے کلیدی الفاظ سرچ انجنوں پر درجہ بندی کرتے ہیں۔ اگر آپ بلاگنگ کے شعبے میں نئے ہیں یا آپ کے پاس نیا بلاگ ہے تو آپ کو ہمیشہ لانگ ٹیل اور لو کمپیٹیشن کی ورڈز پر کام کرنا چاہیے تب ہی آپ بلاگنگ میں جلد کامیابی حاصل کر سکتے ہیں۔


آئیے شارٹ ٹیل اور لانگ ٹیل کلیدی الفاظ کو بھی ایک نظر میں سمجھیں۔


مختصر کہانی کلیدی لفظ: ایسے کلیدی الفاظ ہیں جن میں 1 سے 3 الفاظ استعمال ہوتے ہیں۔


Long Tale Keyword: وہ کلیدی الفاظ ہیں جن میں 3 سے زیادہ الفاظ استعمال ہوتے ہیں۔


جب ہم مضامین لکھتے ہیں، تو ہم دو قسم کے کلیدی الفاظ بھی استعمال کرتے ہیں - پرائمری کی ورڈ اور سیکنڈری کی ورڈ۔


بنیادی کلیدی لفظ – ہمارے مضمون کا بنیادی کلیدی لفظ پرائمری کی ورڈ کہلاتا ہے۔ بنیادی کلیدی لفظ کو فوکس کی ورڈ بھی کہا جاتا ہے۔ بنیادی کلیدی لفظ ہمیشہ پورے مضمون میں ایک جیسا ہوتا ہے۔ جیسا کہ میں یہ مضمون آن پیج SEO پر لکھ رہا ہوں۔ تو میرا بنیادی کلیدی لفظ On Page SEO Kaise Kare ہے۔یہ ایک لمبی دم والا کلیدی لفظ ہے۔


ثانوی مطلوبہ الفاظ - جب بھی ہم کلیدی الفاظ کی تحقیق کرتے ہیں، تو ہمیں بنیادی کلیدی الفاظ کے علاوہ دیگر مطلوبہ الفاظ بھی ملتے ہیں، انہیں ثانوی مطلوبہ الفاظ یا LSI کلیدی الفاظ کہتے ہیں۔


#2 - معیاری مواد لکھیں۔

مطلوبہ الفاظ کی تحقیق کرنے کے بعد، اگلا مرحلہ معیاری مواد لکھنے کا آتا ہے۔ معیاری مواد وہ ہوتا ہے جو صارف کے سوال کا تسلی بخش جواب دے سکے۔ آپ مواد کو آسان الفاظ میں لکھتے ہیں اور کچھ نئی اور دلچسپ معلومات شامل کرکے مضمون کو منفرد بناتے ہیں۔منفرد مضامین سرچ انجنوں میں اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کرتے ہیں۔


گوگل اعلیٰ معیار کے مواد کو ترجیح دیتا ہے، جس پر صارفین طویل عرصے تک قائم رہتے ہیں۔ اعلیٰ معیار کا مواد لکھنے کے لیے، آپ کو مواد کی تحقیق میں اپنا زیادہ وقت صرف کرنا چاہیے۔ اور ایک بات ہمیشہ یاد رکھیں کہ "مواد کنگ ہے"۔


#3 - منفرد مضمون لکھیں۔

ایک بلاگ پوسٹ گوگل میں اسی وقت تیزی سے رینک کرنے کے قابل ہوتی ہے جب اس کا آرٹیکل منفرد ہو، اگر آپ کسی اور کی ویب سائٹ سے آرٹیکل کاپی پیسٹ کرتے ہیں تو آپ کے بلاگ کی گوگل میں رینکنگ کے امکانات کم ہو جاتے ہیں اور اس کے ساتھ ساتھ آپ کو سزا کا بھی سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔


گوگل ویب سائٹ کو بلاگ میں کاپی پیسٹ مواد شائع کرنے سے بھی روک سکتا ہے۔ اس لیے ہمیشہ منفرد مضمون لکھنے کی کوشش کرنی چاہیے۔


ویسے آپ کو گوگل پر بہت سے ٹولز ملیں گے جو بتا دیں گے کہ آپ کا آرٹیکل منفرد ہے یا نہیں۔ آپ کو گوگل پر ٹائپ کرنا ہوگا – مفت Plagiarism Checkerیہاں آپ کو بہت سے مفت ٹولز ملیں گے۔ تاہم، ان آلات پر آنکھیں بند کرکے بھروسہ نہیں کیا جانا چاہئے۔لیکن اگر آپ کو اپنے مضمون میں کاپی رائٹ کے بارے میں شبہات ہیں، تو آپ سرقہ کے یہ ٹول استعمال کر سکتے ہیں۔


#4 - آرٹیکل کی لمبائی پر توجہ دیں۔

آپ کو ہمیشہ کوشش کرنی چاہیے کہ آپ کا مضمون کم از کم 1500 سے 2000 الفاظ کا ہو، کیونکہ جس مضمون کی طوالت زیادہ ہے، گوگل میں ان کی رینکنگ کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ لیکن مضمون کو بغیر معنی کے لمبا کرنے کی کوشش نہ کریں، مضمون کی طوالت موضوع کے مطابق رکھیں۔


جب بھی آپ کوئی مضمون لکھیں، کوشش کریں کہ مکمل معلومات دیں اور زیادہ سے زیادہ موضوعات کا احاطہ کریں، ایسا کرنے سے آپ کو بہت کچھ لکھنے کو ملے گا۔


مضمون کتنے الفاظ کا ہونا چاہیے۔


#5 - عنوان کو بہتر بنائیں

آن پیج SEO میں عنوان ایک بہت اہم عنصر ہے۔ عنوان صارف کو سرچ انجن کے رزلٹ پیج میں نظر آتا ہے اور اس سے CTR میں بھی اضافہ ہوتا ہے۔ اگر آپ بلاگ کے عنوان کو بہتر بنانے میں غلطی کرتے ہیں، تو آپ کے مضمون کو پہلے صفحے پر درجہ بندی کے بعد بھی کلکس نہیں ملیں گے۔


آپ عنوان میں فوکس کلیدی لفظ استعمال کر سکتے ہیں، اور مضمون کے شروع میں کلیدی لفظ لکھنے کی کوشش کر سکتے ہیں۔ آپ کو زیادہ سے زیادہ 20 سے 30 الفاظ کا عنوان لکھنا چاہیے، تب ہی یہ سرچ انجن کے رزلٹ پیج پر مکمل طور پر ظاہر ہوگا۔ آپ اس سے کم الفاظ میں عنوان لکھ سکتے ہیں۔


#6 - ہیڈنگ ٹیگز استعمال کریں۔

بلاگ پوسٹ میں مختلف عنوانات کو الگ کرنے کے لیے ہیڈنگ ٹیگز استعمال کیے جاتے ہیں۔ SEO میں ہیڈنگ ٹیگز بہت اہم ہیں۔ یہ ایک HTML عنصر ہے جس کے ذریعے سرچ انجن کرالر بلاگ پوسٹ میں مختلف عنوانات کی نشاندہی کرکے ویب پیج کو کرال کرتا ہے۔


اگر آپ اپنی سرخی میں H1، H2، H3 وغیرہ کے ٹیگز استعمال نہیں کرتے ہیں، اور اس کے بجائے سرخی کو فارمیٹ کرتے ہیں، تو صارف آسانی سے پڑھ لے گا کہ آپ کی بلاگ پوسٹ کی مرکزی سرخی کیا ہے، اور باقی سرخی کیا ہے۔


لیکن جو لوگ کرالر ہیں وہ یہ نہیں سمجھ پائیں گے کہ آپ کا ویب پیج کہاں سے شروع ہوتا ہے، پیراگراف کیا ہیں، ہیڈنگ کیا ہے اور نتیجہ یہ ہوگا کہ وہ پوری بلاگ پوسٹ کو ایک پیراگراف کے طور پر کرال کر لیں گے تاکہ ویب پیج آپ کی رینک پر نہ آئے۔ مطلوبہ الفاظحاصل کریں گے اسی لیے سرخی والے ٹیگز کرالر کو سمجھنے کے لیے بہت اہم ہیں۔


H1 ٹیگ تمام ہیڈنگ ٹیگز میں سب سے اہم ہے، آپ کو پوری بلاگ پوسٹ میں صرف ایک H1 ٹیگ استعمال کرنا چاہیے۔ آپ H1 ٹیگ میں فوکس کلیدی لفظ استعمال کر سکتے ہیں۔


#7 - میٹا تفصیل کا استعمال کریں۔

میٹا ڈسکرپشن پوری بلاگ پوسٹ کا خلاصہ ہے، جس کے ذریعے آپ سرچ انجن اور صارف کو بتاتے ہیں کہ آپ کے مضمون میں کیا معلومات ہے۔ عنوان کی طرح، میٹا تفصیل بھی سرچ انجن رزلٹ پیج (SERP) میں دکھائی گئی ہے۔ آپ 3 - 4 کلیدی الفاظ کو ملا کر بھی میٹا تفصیل لکھ سکتے ہیں۔


آپ کو یہاں ایک بات بھی ذہن میں رکھنی ہوگی کہ زیادہ سے زیادہ 150 الفاظ کی تفصیل لکھیں کیونکہ SERP میں صرف 150 الفاظ کی تفصیل نظر آتی ہے۔ آپ تفصیل کے شروع میں فوکس کلیدی لفظ لکھ سکتے ہیں۔


اگرچہ یہ ضروری نہیں ہے کہ آپ جو میٹا ڈسکرپشن لکھیں گے وہ SERP پر ظاہر ہو گا، گوگل SERP پر آپ کے مضمون سے صارف کے استفسار کی متعلقہ تفصیل دکھا سکتا ہے۔


عنوان اور تفصیل کیسے لکھیں۔


#8 - SEO دوستانہ URLs بنائیں

بلاگ پوسٹ کا ایسا URL جو سرچ انجن اور صارف دونوں کے نقطہ نظر سے اپنی مرضی کے مطابق رہتا ہے SEO Friendly URL کہلاتا ہے۔ URL کو permalink بھی کہا جاتا ہے۔ بلاگ پوسٹ کا یو آر ایل ایسا ہونا چاہیے کہ صارف اور کرالر سمجھ سکیں کہ بلاگ پوسٹ کس بارے میں لکھی گئی ہے۔


جیسا کہ میری اس بلاگ پوسٹ کا URL ہے https://www.forexample.com/on-page-seo-kaise-kare صرف اس URL کو دیکھ کر، آپ کو واضح ہونا چاہیے کہ اس پوسٹ میں آن کے طریقوں کے بارے میں صفحہ SEO میں بتایا گیا ہے۔


SEO دوستانہ یو آر ایل بنانے کے لیے کچھ نکات درج ذیل ہیں۔


فوکس کلیدی لفظ استعمال کریں۔


URLs میں خصوصی حروف (#,$,&% etc.) استعمال نہ کریں۔


دو الفاظ کو الگ کرنے کے لیے (-) نشان کا استعمال کریں۔


URL کو مختصر رکھنے کی کوشش کریں۔


URL صرف انگریزی یا Hinglish میں لکھیں۔


URL میں انگریزی کے چھوٹے الفاظ استعمال کریں۔


#9 - تصویری SEO کریں۔

اپنی بلاگ پوسٹ میں کم از کم ایک تصویر کا استعمال یقینی بنائیں اور امیج کا SEO کرنا بھی ضروری ہے۔ کیونکہ بہت سے صارفین انٹرنیٹ پر تصاویر دیکھنا بھی پسند کرتے ہیں۔


اگر آپ نے امیج ایس ای او کیا ہے تو آپ کے بلاگ کی تصویر SERP کے امیج سیکشن میں سب سے اوپر آ سکتی ہے، اس لیے صارف تصویر پر کلک کر کے آپ کے بلاگ تک رسائی حاصل کر سکتے ہیں۔ امیج SEO کرنے کے لیے، آپ درج ذیل چیزوں کو ذہن میں رکھ سکتے ہیں۔


ہمیشہ کاپی رائٹ سے پاک تصاویر استعمال کریں۔ انٹرنیٹ پر ایسی بہت سی ویب سائٹس ہیں جو کاپی رائٹ والی تصاویر بالکل مفت فراہم کرتی ہیں۔ جیسے - Pixabay، Unsplash وغیرہ۔


تصویر کا نام تبدیل کریں، آپ تصویر کے نام میں مطلوبہ الفاظ استعمال کر سکتے ہیں۔


تصویر میں Alt Text استعمال کریں، Alt Text میں تصویر کا متعلقہ متن استعمال کریں۔


#10 - اندرونی لنک

اندرونی لنک کو ان باؤنڈ لنک بھی کہا جاتا ہے۔ ایس ای او میں انٹرنل لنکنگ بہت ضروری ہے، اگر آپ صحیح حکمت عملی کے ساتھ انٹرنل لنکنگ کرتے ہیں تو صارفین زیادہ دیر تک آپ کی ویب سائٹ پر موجود رہتے ہیں، جس کی وجہ سے آپ کا باؤنس ریٹ برقرار رہتا ہے، پیج ویوز بڑھنے کے ساتھ ساتھ انٹرنل لنکنگ سے لنک جوس بھی ہوتا ہے۔یہ پاس بھی ہو جاتا ہے، جس کی وجہ سے آپ اپنے بلاگ کی اتھارٹی بڑھاتے ہیں۔ کر سکتے ہیں


#11 - بیرونی لنک

ایکسٹرنل لنک یا آؤٹ باؤنڈ لنک کو بلاگ میں صرف اس وقت استعمال کیا جانا چاہیے جب اس کی ضرورت ہو۔ اکثر بیرونی لنکس بلاگ پوسٹ میں کسی چیز کی تصدیق کے لیے استعمال کیے جاتے ہیں۔


جیسا کہ آپ نے بہت سے بلاگز میں دیکھا ہوگا کہ مضمون میں "وکی پیڈیا کے مطابق" لکھا ہوا ہے، اس لیے یہاں اس معاملے کی تصدیق کے لیے وکی پیڈیا کی متعلقہ پوسٹ کو لنک کیا گیا ہے۔ گوگل لنک سپیم اپ ڈیٹ کے بعد آپ کو بیرونی لنکس استعمال کرنے میں محتاط رہنا چاہیے۔


ایکسٹرنل لنکنگ کرتے وقت آپ درج ذیل چیزوں کو ذہن میں رکھ سکتے ہیں۔


اسپانسر ایفیلیٹ لنک اور تمام پیڈ لنک (یعنی وہ لنک جو آپ نے دینے کے لیے پیسے لیے تھے)۔


غیر معتبر ویب سائٹ کے لنک پر عمل نہ کریں۔


سپیمی ویب سائٹس کو لنک نہ کریں۔


صرف ہائی اتھارٹی کی ویب سائٹ سے لنک کریں۔


#12 - اسکیما ڈیٹا استعمال کریں۔

سکیما مارک اپ یا سٹرکچر ڈیٹا بلاگ یا ویب پیج کا مائیکرو ڈیٹا ہے، جو اس زبان میں ہے جسے سرچ انجن کرالر سمجھ سکتا ہے۔ سکیما مارک اپ آپ کو اپنے ویب پیج کو سرچ انجن کرالر کو بہتر طریقے سے سمجھانے کی اجازت دیتا ہے۔


سکیما ڈیٹا استعمال کرنے سے آپ کے ویب پیج کے رچ اسنیپٹ میں ظاہر ہونے کے امکانات بڑھ جاتے ہیں۔ Rich Snippet SERP میں ایک جگہ ہے جسے سرچ انجن بہت منفرد انداز میں دکھاتے ہیں، جس سے CTR میں اضافہ ہوتا ہے۔


#13 - ویب سائٹ کو موبائل فرینڈلی بنائیں

آج کے دور میں تقریباً 60 سے 70 فیصد صارفین موبائل کے ذریعے انٹرنیٹ تک رسائی حاصل کرتے ہیں، اس لیے اپنی ویب سائٹ کو موبائل فرینڈلی بنانا بہت ضروری ہے۔


اگر آپ کی ویب سائٹ موبائل فرینڈلی نہیں ہوگی تو ویب سائٹ موبائل میں اچھی کارکردگی نہیں دکھا سکے گی اور سرچ انجن آپ کی ویب سائٹ کو اچھی رینکنگ نہیں دیں گے۔ آپ گوگل کا موبائل ٹیسٹنگ ٹول استعمال کر کے یہ چیک کر سکتے ہیں کہ آیا آپ کی ویب سائٹ موبائل دوستانہ ہے۔


اگر آپ کی ویب سائٹ ورڈپریس پر ہے تو آپ ویب سائٹ کو موبائل فرینڈلی بنانے کے لیے جنریٹ پریس جیسی ہلکی پھلکی اور ریسپانسیو تھیم استعمال کر سکتے ہیں۔ یا آپ گوگل اے ایم پی کے ذریعے ویب سائٹ کو موبائل فرینڈلی بھی بنا سکتے ہیں۔


#14 - ویب سائٹ کو تیزی سے لوڈ کرنا

ویب سائٹ کو موبائل فرینڈلی بنانے کے ساتھ ساتھ لوڈنگ کی رفتار کو بھی بہتر بنانا ضروری ہے۔ ویب سائٹ کی لوڈنگ کی رفتار براہ راست درجہ بندی کا عنصر بن رہی ہے۔اگر آپ کی ویب سائٹ کو لوڈ ہونے میں زیادہ وقت لگتا ہے تو صارفین آپ کی ویب سائٹ پر جانا پسند نہیں کریں گے اور نہ ہی ویب سائٹ سرچ انجن کے رزلٹ پیج میں اچھی کارکردگی دکھا سکے گی۔ اس لیے ویب سائٹ کی لوڈنگ کی رفتار کو تیز کرنا بہت ضروری ہے۔


#15 - ویب پیج انڈیکسنگ کا مسئلہ درست کریں۔

کسی ویب پیج کو گوگل میں رینک کرنے کے لیے انڈیکس کا ہونا ضروری ہے، بغیر انڈیکس کے، کوئی بھی ویب پیج گوگل میں رینک نہیں کر سکتا۔ اگر آپ کے ویب پیج کو گوگل میں انڈیکس نہیں کیا جا رہا ہے، تو آپ روبوٹ ٹیگ اور Robots.txt فائل کا استعمال کر کے چیک کر سکتے ہیں کہ ویب پیج کی انڈیکسنگ بلاک تو نہیں ہے۔


اگر ویب پیج کی انڈیکسنگ کو ان دونوں سے بلاک نہیں کیا گیا ہے، تو معلوم کریں کہ آپ کے ویب پیج کی انڈیکس کیوں نہیں ہو رہی اور مسئلہ حل کریں۔ مزید معلومات کے لیے آپ یہ مضمون پڑھ سکتے ہیں۔


بلاگ کو تیزی سے انڈیکس کرنے کا طریقہ


#16 - ٹوٹے ہوئے لنک کو درست کریں۔

کئی بار بلاگ میں مختلف وجوہات کی بنا پر ٹوٹا ہوا لنک بن جاتا ہے اور یہ ٹوٹا ہوا لنک بلاگ کی رینکنگ پر منفی اثر ڈالتا ہے۔ اس لیے اگر آپ کے بلاگ میں ٹوٹا ہوا لنک بنتا ہے، تو ٹوٹے ہوئے لنک کو آن لائن Broken Link Checker ٹول کے ذریعے تلاش کریں اور اسے جلد از جلد ٹھیک کریں۔


#17 - شیئر بٹن استعمال کریں۔

بلاگ میں سوشل شیئر بٹن کا استعمال کریں۔ اگرچہ سوشل شیئر بٹن براہ راست آپ کے بلاگ کی درجہ بندی کو متاثر نہیں کرتے ہیں، لیکن بالواسطہ طور پر وہ بلاگ کی درجہ بندی کو متاثر کرتے ہیں۔ چلو بتاتے ہیں کیسے؟


اگر بلاگ یا ویب پیج زیادہ شیئر کیا جاتا ہے تو یہ براہ راست گوگل کو اشارہ کرتا ہے کہ اس ویب پیج پر موجود مواد صارف کے لیے مفید ہے، اس لیے گوگل اس ویب پیج کو اچھی رینکنگ دیتا ہے۔


#18 - نئی بلاگ پوسٹس باقاعدگی سے شائع کریں۔


اپنے بلاگ پر نئی پوسٹس باقاعدگی سے شائع کریں، اس سے آپ کے بلاگ پر ٹریفک بڑھے گا اور آپ کی رینکنگ بھی بہتر ہوگی۔ گوگل ان بلاگز کو بھی اچھی رینکنگ دیتا ہے جو باقاعدگی سے بلاگ پوسٹ شائع کرتے ہیں۔ بلاگ پوسٹس کو ہمیشہ ایک شیڈول میں شائع کریں۔


جیسا کہ آپ ہر ہفتے 3 بلاگ پوسٹ شائع کرتے ہیں، پھر اسے جاری رکھیں، اس کے ساتھ ساتھ پوسٹ کی اشاعت کا دن اور وقت بھی طے کریں۔ اس سے آپ کو بہت فائدہ ہوگا۔


#19 - پرانی پوسٹ کو اپ ڈیٹ کریں۔

بلاگ میں نئی ​​پوسٹس شائع کرنے کے ساتھ ساتھ پرانی پوسٹس کو بھی اپ ڈیٹ کریں، پرانی پوسٹس کو اپ ڈیٹ کرنے سے آپ کی کوئی پوسٹ پرانی نہیں ہو جاتی اور آپ کے بلاگ کی ہر پوسٹ تازہ رہتی ہے۔


جب آپ پوسٹ کو اپ ڈیٹ کرتے ہیں، تو یقینی طور پر پوسٹ میں کچھ نئی اور اپ ڈیٹ شدہ معلومات شامل کریں۔ آپ پوسٹ کو اپ ڈیٹ کر کے اسے نئی تاریخ پر شائع کر سکتے ہیں۔


#20 - ویب سائٹ کے ڈیزائن کو سادہ رکھیں

ویب سائٹ کی شکل صاف اور سادہ رکھیں، ضرورت سے زیادہ چمک کی وجہ سے ویب سائٹ کی لوڈنگ کی رفتار کو خراب نہ کریں۔ زیادہ چمک والی ویب سائٹ بھی صارف کی توجہ ہٹا سکتی ہے۔


یہ مضمون بھی پڑھیں-


گوگل ای اے ٹی کیا ہے؟


گوگل سینڈ باکس کیا ہے؟


تلاش کا ارادہ کیا ہے۔


سائلو سٹرکچر کیا ہے؟


پوگو اسٹکنگ کیا ہے؟


باہر نکلنے کی شرح کیا ہے؟


سائٹ کا نقشہ کیا ہے


آخری لفظ: صفحہ SEO Kaise Kare پر

تو دوستو، آج کے مضمون میں، ہم نے سیکھا کہ On Page SEO اور On Page SEO Kaise Kare کیا ہے۔ اگر آپ مضمون میں بتائی گئی تمام باتوں کو مدنظر رکھتے ہوئے اپنے بلاگ کی On Page SEO کرتے ہیں تو آپ کا بلاگ بہت کم وقت میں گوگل پر رینک کر دے گا۔


اس مضمون میں بس اتنا ہی ہے، مجھے امید ہے کہ آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہوگا اور یہ آپ کے لیے مددگار ثابت ہوا ہوگا۔ اگر آپ کے ذہن میں اب بھی On Page SEO کے حوالے سے کوئی شکوک و شبہات ہیں تو آپ کمنٹ باکس میں پوچھ سکتے ہیں، ہم جلد ہی آپ کے سوالات کا جواب دینے کی کوشش کریں گے۔اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اس مضمون کو سوشل میڈیا پر شیئر کرنا نہ بھولیں۔

Post a Comment

0 Comments